Please use this identifier to cite or link to this item: http://dspace.oneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/8902
Title: Механізм франчайзингу, як напрям підвищення ефективності діяльності туристичних підприємств
Other Titles: The mechanism of franchising as a direction to improve the efficiency of tourism enterprises
Authors: Малачли, О.П.
Issue Date: 2018
Keywords: франчайзинг
туристичні підприємства
franchising
travel companies
Abstract: Метою даного дослідження є розгляд умов поширення франчайзингу в туристичній галузі України, покращення діяльності об’єкта дослідження, через аналіз недоліків і переваг франчайзингу, його поширеності та актуальності на мікро та макрорівнях, а також можливості його функціонування та розвитку саме на туристичному ринку України.
The purpose of this study is to consider the conditions of distribution of franchising in the tourism industry of Ukraine, improving the activities of the object of study, through the analysis of the shortcomings and advantages of franchising, its prevalence and relevance at the micro and macro levels, as well as the possibility of its functioning and development in the tourism market of Ukraine.
URI: http://dspace.oneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/8902
Appears in Collections:Факультет міжнародної економіки*

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Дипломна робота.pdf186,37 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.