Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.oneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/8902
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorМалачли, О.П.-
dc.date.accessioned2019-03-27T20:15:27Z-
dc.date.available2019-03-27T20:15:27Z-
dc.date.issued2018-
dc.identifier.urihttp://dspace.oneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/8902-
dc.description.abstractМетою даного дослідження є розгляд умов поширення франчайзингу в туристичній галузі України, покращення діяльності об’єкта дослідження, через аналіз недоліків і переваг франчайзингу, його поширеності та актуальності на мікро та макрорівнях, а також можливості його функціонування та розвитку саме на туристичному ринку України.ru_RU
dc.description.abstractThe purpose of this study is to consider the conditions of distribution of franchising in the tourism industry of Ukraine, improving the activities of the object of study, through the analysis of the shortcomings and advantages of franchising, its prevalence and relevance at the micro and macro levels, as well as the possibility of its functioning and development in the tourism market of Ukraine.-
dc.language.isoukru_RU
dc.subjectфранчайзингru_RU
dc.subjectтуристичні підприємстваru_RU
dc.subjectfranchisingru_RU
dc.subjecttravel companiesru_RU
dc.titleМеханізм франчайзингу, як напрям підвищення ефективності діяльності туристичних підприємствru_RU
dc.title.alternativeThe mechanism of franchising as a direction to improve the efficiency of tourism enterprisesru_RU
dc.typeDiplomasru_RU
Розташовується у зібраннях:Факультет міжнародної економіки*

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Дипломна робота.pdf186,37 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.