Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.oneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/8903
Назва: Інструменти маркетингової політики готелю «Джоконда»
Інші назви: The tools of the marketing policy of the hotel «Gioconda»
Автори: Орел, К.В.
Дата публікації: 2018
Ключові слова: маркетингова політика
готельний бізнес
marketing policy
hotel business
Короткий огляд (реферат): Предметом дослідження випускної роботи є використання інструментів маркетингової політики для перспективного розвитку готелю «Джоконда» на досвіді лідерів готельного бізнесу України та на основі всесвітньо відомих готельних мереж.
The subject of the study of the final work is the use of marketing policy tools for the long-term development of the hotel "Gioconda" on the experience of the leaders of the hotel business in Ukraine and on the basis of world-famous hotel chains.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://dspace.oneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/8903
Розташовується у зібраннях:Факультет міжнародної економіки*

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Дипломна робота.pdf217,63 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.