Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.oneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/8903
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorОрел, К.В.-
dc.date.accessioned2019-03-27T20:23:28Z-
dc.date.available2019-03-27T20:23:28Z-
dc.date.issued2018-
dc.identifier.urihttp://dspace.oneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/8903-
dc.description.abstractПредметом дослідження випускної роботи є використання інструментів маркетингової політики для перспективного розвитку готелю «Джоконда» на досвіді лідерів готельного бізнесу України та на основі всесвітньо відомих готельних мереж.ru_RU
dc.description.abstractThe subject of the study of the final work is the use of marketing policy tools for the long-term development of the hotel "Gioconda" on the experience of the leaders of the hotel business in Ukraine and on the basis of world-famous hotel chains.-
dc.language.isoukru_RU
dc.subjectмаркетингова політикаru_RU
dc.subjectготельний бізнесru_RU
dc.subjectmarketing policyru_RU
dc.subjecthotel businessru_RU
dc.titleІнструменти маркетингової політики готелю «Джоконда»ru_RU
dc.title.alternativeThe tools of the marketing policy of the hotel «Gioconda»ru_RU
dc.typeDiplomasru_RU
Розташовується у зібраннях:Факультет міжнародної економіки*

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Дипломна робота.pdf217,63 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.