Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.oneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/8904
Назва: Особливості поведінки споживачів туристичних послуг
Інші назви: Features of behavior of consumers of tourist services
Автори: Пачева, Ю.С.
Дата публікації: 2018
Ключові слова: туристичні послуги
tourist service
Короткий огляд (реферат): Метою випускної роботи є моделювання поведінки споживачів на ринку туристичних послуг, на прикладі туристичної компанії «Хороший отдых». Оцінка конкурентного профілю туристичної компанії «Хороший отдых» та розробка рекомендацій щодо підвищення споживчої привабливості туристичної компанії.
The aim of the final work is to simulate the behavior of consumers in the market of tourism services, on the example of the travel company "Good rest". Evaluation of the competitive profile of the travel company "Good rest" and development of recommendations to improve the consumer attractiveness of the travel company.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://dspace.oneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/8904
Розташовується у зібраннях:Факультет міжнародної економіки*

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Дипломна робота.pdf617,25 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.