Please use this identifier to cite or link to this item: http://dspace.oneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/8904
Title: Особливості поведінки споживачів туристичних послуг
Other Titles: Features of behavior of consumers of tourist services
Authors: Пачева, Ю.С.
Issue Date: 2018
Keywords: туристичні послуги
tourist service
Abstract: Метою випускної роботи є моделювання поведінки споживачів на ринку туристичних послуг, на прикладі туристичної компанії «Хороший отдых». Оцінка конкурентного профілю туристичної компанії «Хороший отдых» та розробка рекомендацій щодо підвищення споживчої привабливості туристичної компанії.
The aim of the final work is to simulate the behavior of consumers in the market of tourism services, on the example of the travel company "Good rest". Evaluation of the competitive profile of the travel company "Good rest" and development of recommendations to improve the consumer attractiveness of the travel company.
URI: http://dspace.oneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/8904
Appears in Collections:Факультет міжнародної економіки*

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Дипломна робота.pdf617,25 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.