Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.oneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/8904
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorПачева, Ю.С.-
dc.date.accessioned2019-03-27T20:29:47Z-
dc.date.available2019-03-27T20:29:47Z-
dc.date.issued2018-
dc.identifier.urihttp://dspace.oneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/8904-
dc.description.abstractМетою випускної роботи є моделювання поведінки споживачів на ринку туристичних послуг, на прикладі туристичної компанії «Хороший отдых». Оцінка конкурентного профілю туристичної компанії «Хороший отдых» та розробка рекомендацій щодо підвищення споживчої привабливості туристичної компанії.ru_RU
dc.description.abstractThe aim of the final work is to simulate the behavior of consumers in the market of tourism services, on the example of the travel company "Good rest". Evaluation of the competitive profile of the travel company "Good rest" and development of recommendations to improve the consumer attractiveness of the travel company.-
dc.language.isoukru_RU
dc.subjectтуристичні послугиru_RU
dc.subjecttourist serviceru_RU
dc.titleОсобливості поведінки споживачів туристичних послугru_RU
dc.title.alternativeFeatures of behavior of consumers of tourist servicesru_RU
dc.typeDiplomasru_RU
Розташовується у зібраннях:Факультет міжнародної економіки*

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Дипломна робота.pdf617,25 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.