Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.oneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/8907
Назва: Маркетингові комунікації підприємства готельного господарства
Інші назви: Marketing communications of the hotel enterprise farms
Автори: Рожок, Г.А.
Дата публікації: 2018
Ключові слова: маркетингові комунікації
готельне господарство
marketing communications
hotel farm
Короткий огляд (реферат): Мета випускної роботи полягає в тому, щоб спираючись на теоретичні положення маркетингу і результати маркетингової діяльності конкретного підприємства готельного бізнесу, розробити і обґрунтувати шляхи підвищення його конкурентоспроможності за рахунок активізації маркетингових комунікацій.
The purpose of the final work is to based on the theoretical principles of marketing and the results of marketing activities of a particular enterprise of the hotel business, to develop and justify ways to improve its competitiveness by enhancing marketing communications.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://dspace.oneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/8907
Розташовується у зібраннях:Факультет міжнародної економіки*

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Дипломна робота.pdf1,44 MBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.