Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.oneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/8907
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorРожок, Г.А.-
dc.date.accessioned2019-03-27T20:49:38Z-
dc.date.available2019-03-27T20:49:38Z-
dc.date.issued2018-
dc.identifier.urihttp://dspace.oneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/8907-
dc.description.abstractМета випускної роботи полягає в тому, щоб спираючись на теоретичні положення маркетингу і результати маркетингової діяльності конкретного підприємства готельного бізнесу, розробити і обґрунтувати шляхи підвищення його конкурентоспроможності за рахунок активізації маркетингових комунікацій.ru_RU
dc.description.abstractThe purpose of the final work is to based on the theoretical principles of marketing and the results of marketing activities of a particular enterprise of the hotel business, to develop and justify ways to improve its competitiveness by enhancing marketing communications.-
dc.language.isoukru_RU
dc.subjectмаркетингові комунікаціїru_RU
dc.subjectготельне господарствоru_RU
dc.subjectmarketing communicationsru_RU
dc.subjecthotel farmru_RU
dc.titleМаркетингові комунікації підприємства готельного господарстваru_RU
dc.title.alternativeMarketing communications of the hotel enterprise farmsru_RU
dc.typeDiplomasru_RU
Розташовується у зібраннях:Факультет міжнародної економіки*

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Дипломна робота.pdf1,44 MBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.