Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.oneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/8909
Назва: Удосконалення маркетингової діяльності туристичних підприємств
Інші назви: Improving the marketing activities of tourism enterprises
Автори: Ромасевич, Д.Д.
Дата публікації: 2018
Ключові слова: маркетингова діяльність
туристичні підприємства
marketing activities
tourism enterprises
Короткий огляд (реферат): Мета випускної роботи полягає у вивченні науково-теоретичних засад та розробці практичних рекомендацій щодо вдосконалення маркетингової діяльності туристичного підприємства, спрямованої на забезпечення максимально ефективного збуту послуг, шляхом використання можливостей маркетингу, розширення цільової аудиторії агентства та підтримки іміджу мережі.
The purpose and objectives of the study. The purpose of the bachelor's work is to develop activities that can improve the state of international tourism in Ukraine based on the experience of European countries and international travel companies, and also, the practical use of the potential of Ukraine for accelerated international tourism development.Improving the marketing activities of tourism enterprises
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://dspace.oneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/8909
Розташовується у зібраннях:Факультет міжнародної економіки*

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Дипломна робота.pdf820,51 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.