Удосконалення маркетингової діяльності туристичних підприємств

Вантажиться...
Ескіз

Дата

Назва журналу

Номер ISSN

Назва тому

Видавець

Анотація

Мета випускної роботи полягає у вивченні науково-теоретичних засад та розробці практичних рекомендацій щодо вдосконалення маркетингової діяльності туристичного підприємства, спрямованої на забезпечення максимально ефективного збуту послуг, шляхом використання можливостей маркетингу, розширення цільової аудиторії агентства та підтримки іміджу мережі.
The purpose and objectives of the study. The purpose of the bachelor's work is to develop activities that can improve the state of international tourism in Ukraine based on the experience of European countries and international travel companies, and also, the practical use of the potential of Ukraine for accelerated international tourism development.Improving the marketing activities of tourism enterprises

Опис

Бібліографічний опис

Підтвердження

Огляд

Доповнено

Посилаються