Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.oneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/8909
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorРомасевич, Д.Д.-
dc.date.accessioned2019-03-27T21:01:36Z-
dc.date.available2019-03-27T21:01:36Z-
dc.date.issued2018-
dc.identifier.urihttp://dspace.oneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/8909-
dc.description.abstractМета випускної роботи полягає у вивченні науково-теоретичних засад та розробці практичних рекомендацій щодо вдосконалення маркетингової діяльності туристичного підприємства, спрямованої на забезпечення максимально ефективного збуту послуг, шляхом використання можливостей маркетингу, розширення цільової аудиторії агентства та підтримки іміджу мережі.ru_RU
dc.description.abstractThe purpose and objectives of the study. The purpose of the bachelor's work is to develop activities that can improve the state of international tourism in Ukraine based on the experience of European countries and international travel companies, and also, the practical use of the potential of Ukraine for accelerated international tourism development.Improving the marketing activities of tourism enterprises-
dc.language.isoukru_RU
dc.subjectмаркетингова діяльністьru_RU
dc.subjectтуристичні підприємстваru_RU
dc.subjectmarketing activitiesru_RU
dc.subjecttourism enterprisesru_RU
dc.titleУдосконалення маркетингової діяльності туристичних підприємствru_RU
dc.title.alternativeImproving the marketing activities of tourism enterprisesru_RU
dc.typeDiplomasru_RU
Розташовується у зібраннях:Факультет міжнародної економіки*

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Дипломна робота.pdf820,51 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.