Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.oneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/8915
Назва: Удосконалення маркетингових комунікацій ДП “Адідас-Україна”
Інші назви: Improvement of marketing communications of DP “Adidas-Ukraine”
Автори: Бостан, Г.А.
Дата публікації: 2018
Ключові слова: комунікаційна політика
маркетингова діяльність
communication policy
marketing activities
Короткий огляд (реферат): Метою дипломної роботи є аналіз основних понять комунікативної політики, аналіз існуючої політики просування та розробка рекомендацій щодо поліпшення комунікативної політики ДП «Адідас-Україна».
The aim of the thesis is to analyze the basic concepts of communication policy, analysis of the existing policy of promotion and development of recommendations to improve the communication policy of DP "Adidas-Ukraine".
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://dspace.oneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/8915
Розташовується у зібраннях:Факультет міжнародної економіки*

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Дипломна робота.pdf183,11 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.