Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.oneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/8915
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorБостан, Г.А.-
dc.date.accessioned2019-03-30T19:15:19Z-
dc.date.available2019-03-30T19:15:19Z-
dc.date.issued2018-
dc.identifier.urihttp://dspace.oneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/8915-
dc.description.abstractМетою дипломної роботи є аналіз основних понять комунікативної політики, аналіз існуючої політики просування та розробка рекомендацій щодо поліпшення комунікативної політики ДП «Адідас-Україна».ru_RU
dc.description.abstractThe aim of the thesis is to analyze the basic concepts of communication policy, analysis of the existing policy of promotion and development of recommendations to improve the communication policy of DP "Adidas-Ukraine".-
dc.language.isoukru_RU
dc.subjectкомунікаційна політикаru_RU
dc.subjectмаркетингова діяльністьru_RU
dc.subjectcommunication policyru_RU
dc.subjectmarketing activitiesru_RU
dc.titleУдосконалення маркетингових комунікацій ДП “Адідас-Україна”ru_RU
dc.title.alternativeImprovement of marketing communications of DP “Adidas-Ukraine”ru_RU
dc.typeDiplomasru_RU
Розташовується у зібраннях:Факультет міжнародної економіки*

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Дипломна робота.pdf183,11 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.