Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.oneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/8917
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorГозун, В.П.-
dc.date.accessioned2019-03-30T20:04:05Z-
dc.date.available2019-03-30T20:04:05Z-
dc.date.issued2018-
dc.identifier.urihttp://dspace.oneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/8917-
dc.description.abstractМета і завдання дослідження. Метою роботи є розробка рекомендацій щодо рішення проблем комунікативної політики, які склалися в ПАТ КБ «ПриватБанк».ru_RU
dc.description.abstractThe purpose and objectives of the study. The aim of the work is to develop recommendations for solving the problems of communication policy that have developed in PJSC CB "PrivatBank".-
dc.language.isoukru_RU
dc.subjectбанківській маркетингru_RU
dc.subjectкомунікаційна політикаru_RU
dc.subjectbanking marketingru_RU
dc.subjectcommunication policyru_RU
dc.titleВдосконалення маркетингової комунікаційної політики ПАТ КБ «ПРИВАТБАНК»ru_RU
dc.title.alternativeImprovement of marketing communication policy of PJSC CB "PRIVATBANK»ru_RU
dc.typeDiplomasru_RU
Розташовується у зібраннях:Факультет міжнародної економіки*

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Дипломна робота.pdf212,76 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.