Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.oneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/8918
Назва: Аналіз маркетингового середовища та розробка рекомендацій щодо його урахування в діяльності підприємства
Інші назви: Analysis of the marketing environment and development of recommendations for its accounting in the enterprise
Автори: Грішкайтіс, А.Ю.
Дата публікації: 2018
Ключові слова: маркетингові середовища
міжнародна маркетингова діяльність
marketing environments
international marketing activities
Короткий огляд (реферат): Метою написання роботи є теоретичне і практичне дослідження маркетингового середовища та розробка рекомендацій щодо його урахування в діяльності підприємства.
The purpose of this work is a theoretical and practical study of the marketing environment and the development of recommendations for its accounting in the activities of the enterprise.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://dspace.oneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/8918
Розташовується у зібраннях:Факультет міжнародної економіки*

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Дипломна робота.pdf199,23 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.