Please use this identifier to cite or link to this item: http://dspace.oneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/8918
Title: Аналіз маркетингового середовища та розробка рекомендацій щодо його урахування в діяльності підприємства
Other Titles: Analysis of the marketing environment and development of recommendations for its accounting in the enterprise
Authors: Грішкайтіс, А.Ю.
Issue Date: 2018
Keywords: маркетингові середовища
міжнародна маркетингова діяльність
marketing environments
international marketing activities
Abstract: Метою написання роботи є теоретичне і практичне дослідження маркетингового середовища та розробка рекомендацій щодо його урахування в діяльності підприємства.
The purpose of this work is a theoretical and practical study of the marketing environment and the development of recommendations for its accounting in the activities of the enterprise.
URI: http://dspace.oneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/8918
Appears in Collections:Факультет міжнародної економіки*

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Дипломна робота.pdf199,23 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.