Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.oneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/8918
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorГрішкайтіс, А.Ю.-
dc.date.accessioned2019-03-30T20:11:33Z-
dc.date.available2019-03-30T20:11:33Z-
dc.date.issued2018-
dc.identifier.urihttp://dspace.oneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/8918-
dc.description.abstractМетою написання роботи є теоретичне і практичне дослідження маркетингового середовища та розробка рекомендацій щодо його урахування в діяльності підприємства.ru_RU
dc.description.abstractThe purpose of this work is a theoretical and practical study of the marketing environment and the development of recommendations for its accounting in the activities of the enterprise.-
dc.language.isoukru_RU
dc.subjectмаркетингові середовищаru_RU
dc.subjectміжнародна маркетингова діяльністьru_RU
dc.subjectmarketing environmentsru_RU
dc.subjectinternational marketing activitiesru_RU
dc.titleАналіз маркетингового середовища та розробка рекомендацій щодо його урахування в діяльності підприємстваru_RU
dc.title.alternativeAnalysis of the marketing environment and development of recommendations for its accounting in the enterpriseru_RU
dc.typeDiplomasru_RU
Розташовується у зібраннях:Факультет міжнародної економіки*

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Дипломна робота.pdf199,23 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.