Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.oneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/8919
Назва: Маркетинг підприємства оптово-роздрібної торгівлі на прикладі ПП «ДЕМ Електро»
Інші назви: Marketing of the enterprise of wholesale and retail trade on the example of LLC «DEM Electro»
Автори: Дементьєва, М.А.
Дата публікації: 2018
Ключові слова: оптово-роздрібна торгівля
маркетинг
wholesale and retail trade
marketing
Короткий огляд (реферат): Мета і завдання дослідження. Метою роботи є розробка теоретико-методичних рекомендацій щодо маркетингу підприємств оптово-роздрібної торгівлі.
Analysis of the marketing environment and development of recommendations for its accounting in the activities of the enterprise marketing of wholesale and retail trade on the example of LLC "DEM Electro"
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://dspace.oneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/8919
Розташовується у зібраннях:Факультет міжнародної економіки*

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Дипломна робота.pdf194,66 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.