Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.oneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/8919
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorДементьєва, М.А.-
dc.date.accessioned2019-03-30T20:17:40Z-
dc.date.available2019-03-30T20:17:40Z-
dc.date.issued2018-
dc.identifier.urihttp://dspace.oneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/8919-
dc.description.abstractМета і завдання дослідження. Метою роботи є розробка теоретико-методичних рекомендацій щодо маркетингу підприємств оптово-роздрібної торгівлі.ru_RU
dc.description.abstractAnalysis of the marketing environment and development of recommendations for its accounting in the activities of the enterprise marketing of wholesale and retail trade on the example of LLC "DEM Electro"-
dc.language.isoukru_RU
dc.subjectоптово-роздрібна торгівляru_RU
dc.subjectмаркетингru_RU
dc.subjectwholesale and retail traderu_RU
dc.subjectmarketingru_RU
dc.titleМаркетинг підприємства оптово-роздрібної торгівлі на прикладі ПП «ДЕМ Електро»ru_RU
dc.title.alternativeMarketing of the enterprise of wholesale and retail trade on the example of LLC «DEM Electro»ru_RU
dc.typeDiplomasru_RU
Розташовується у зібраннях:Факультет міжнародної економіки*

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Дипломна робота.pdf194,66 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.