Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.oneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/891
Назва: Quantitative estimation of business activity in the market of tourist services
Автори: Gerasimenko, V.
Бібліографічний опис: Gerasymenko V. Quantitative estimation of business activity in the market of tourist services / Viktor Gerasymenko // Socio-economic research bulletin : collection of scientific works / chief editor M. I. Zveryakov; Odessa State Economic University. – Odessa, 2011. - Issue 41, part 1. – P. 23-26.
Дата публікації: 2011
Видавництво: Odessa State Economic University
Ключові слова: market capacity
market share
scope of market
level of market saturation
market structure
Короткий огляд (реферат): The critical analysis of approaches of various authors to definition of the basic quantity indicators of the market of tourist services is carried out. Methods of calculation of such important characteristics of the tourist markets are offered, such as: capacity of the real and potential markets, the size of the market, market structure, factor of a saturation of the market. Information sources for an exact establishment of size of the specified are considered.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://dspace.oneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/891
Розташовується у зібраннях:Випуск 1, № 41

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Gerasymenko V. Quantitative estimation of business activity in the market of tourist services .pdf133,3 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.