Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.oneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/891
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorGerasimenko, V.-
dc.date.accessioned2013-12-13T12:54:45Z-
dc.date.available2013-12-13T12:54:45Z-
dc.date.issued2011-
dc.identifier.citationGerasymenko V. Quantitative estimation of business activity in the market of tourist services / Viktor Gerasymenko // Socio-economic research bulletin : collection of scientific works / chief editor M. I. Zveryakov; Odessa State Economic University. – Odessa, 2011. - Issue 41, part 1. – P. 23-26.ru_RU
dc.identifier.urihttp://dspace.oneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/891-
dc.description.abstractThe critical analysis of approaches of various authors to definition of the basic quantity indicators of the market of tourist services is carried out. Methods of calculation of such important characteristics of the tourist markets are offered, such as: capacity of the real and potential markets, the size of the market, market structure, factor of a saturation of the market. Information sources for an exact establishment of size of the specified are considered.ru_RU
dc.language.isoukru_RU
dc.publisherOdessa State Economic Universityru_RU
dc.subjectmarket capacityru_RU
dc.subjectmarket shareru_RU
dc.subjectscope of marketru_RU
dc.subjectlevel of market saturationru_RU
dc.subjectmarket structureru_RU
dc.titleQuantitative estimation of business activity in the market of tourist servicesru_RU
dc.typeArticleru_RU
Розташовується у зібраннях:Випуск 1, № 41

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Gerasymenko V. Quantitative estimation of business activity in the market of tourist services .pdf133,3 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.