Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.oneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/8920
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorДобрянська, М.В.-
dc.date.accessioned2019-03-30T20:24:54Z-
dc.date.available2019-03-30T20:24:54Z-
dc.date.issued2018-
dc.identifier.urihttp://dspace.oneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/8920-
dc.description.abstractМета дипломної роботи – проаналізувати процес організації та проведення маркетингових досліджень на базі ПАТ «Ощадбанк», виявити основні проблеми, що виникають під час їх реалізації, та розробити шляхи удосконалення існуючих процесів з метою удосконалення якості послуг, що надаються підприємством. В результаті дослідження ПАТ «Ощадбанку» буде розроблений план удосконалення та поліпшення існуючих процесів, що у результаті буде виражено у підвищенні ефективності організації досліджень, що проводяться ПАТ «Ощадбанку».ru_RU
dc.description.abstractThe object of research is PJSC "Oschadbank", an enterprise that provides deposits and loans. The subject of research is the process of organizing and conducting marketing research for clients of these services. The purpose of the thesis is to analyze the process of organizing and conducting marketing research on the basis of PJSC "Oschadbank", to identify the main problems that arise during their implementation and to develop ways to improve existing processes in order to improve the quality of services provided by the enterprise. As a result of the research, PJSC "Oschadbank" will develop a plan for improvement and improvement of existing processes, which will ultimately be expressed in improving the efficiency of the organization of research conducted by PJSC "Oschadbank".-
dc.language.isoukru_RU
dc.subjectмаркетингru_RU
dc.subjectдослідженняru_RU
dc.subjectсфера послугru_RU
dc.subjectефективність використанняru_RU
dc.subjectрекламаru_RU
dc.subjectmarketingru_RU
dc.subjectresearchru_RU
dc.subjectsphere of servicesru_RU
dc.subjectefficiency of use, advertisingru_RU
dc.titleМаркетингові дослідження на ринку банківських послуг в сучасних умовахru_RU
dc.title.alternativeMarketing research in the market of banking services in modern conditionsru_RU
dc.typeDiplomasru_RU
Розташовується у зібраннях:Факультет міжнародної економіки*

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Дипломна робота.pdf185,14 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.