Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.oneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/8921
Назва: Маркетинг торговельно-посередницького підприємства ТОВ «Спецавтотехніка»
Інші назви: Marketing, trade and intermediary enterprises LLC "Spetsavtotekhnika»
Автори: Коглер, Т.В.
Дата публікації: 2018
Ключові слова: торговельно-посередницького підприємства
маркетингова діяльність
trade and intermediary enterprises
marketing activities
Короткий огляд (реферат): Метою випускної роботи є аналіз маркетингової діяльності торговельного підприємства та оцінка його конкурентоспроможності на ринку на прикладі підприємства «Спецавтотехніка».
The purpose of the final work is to analyze the marketing activities of the commercial enterprise and assess its competitiveness in the market on the example of the enterprise "Spetsavtotekhnika".
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://dspace.oneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/8921
Розташовується у зібраннях:Факультет міжнародної економіки*

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Дипломна робота.pdf411,77 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.