Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.oneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/8922
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorКосенкова, Є.А.-
dc.date.accessioned2019-03-30T20:36:46Z-
dc.date.available2019-03-30T20:36:46Z-
dc.date.issued2018-
dc.identifier.urihttp://dspace.oneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/8922-
dc.description.abstractМетою вивчення покупця є виявлення і детальне дослідження тих категорій споживачів, котрим адресована продукція фірми, а також їхніх звичок і мотивів, якими вони керуються у своїй поведінці на ринку. Дослідження такого типу передбачають аналіз основних суб'єктивних і об'єктивних чинників, що формують смак і надання покупцем переваги тому чи іншому товару. Вивченню підлягають демографічна характеристика покупців, розподіл прибутку, соціальні чинники, що впливають на поведінку даної групи населення, психологію. Ці напрямки аналізу звичайно об'єднуються в поняття "дослідження мотивацій". Таким чином, вивчення споживача припускає досить широке коло досліджень. Це вивчення покупців продукції фірми і дослідження чинників, що формують попит на даний товар.ru_RU
dc.description.abstractThe purpose of the study is to identify the buyer and a detailed study of the categories of consumers to whom the company's products are addressed, as well as their habits and motives, which they are guided in their behavior in the market. Studies of this type include the analysis of the main subjective and objective factors that shape the taste and the buyer's preference for a particular product. The study is subject to demographic characteristics of buyers, profit distribution, social factors affecting the behavior of this population group, psychology. These areas of analysis are usually combined in the concept of "motivation research". Thus, the study of the consumer involves a fairly wide range of studies. This is the study of buyers of the company's products and the study of the factors that form the demand for this product.-
dc.language.isoukru_RU
dc.subjectринок спортивних товарівru_RU
dc.subjectsports goods marketru_RU
dc.titleПоведінка споживачів спортивних товарів ДП «Адідас-Україна»ru_RU
dc.title.alternativeBehavior of consumers of sports goods DP "Adidas-Ukraine»ru_RU
dc.typeDiplomasru_RU
Розташовується у зібраннях:Факультет міжнародної економіки*

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Дипломна робота.pdf223,54 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.