Please use this identifier to cite or link to this item: http://dspace.oneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/8925
Title: Маркетинг торгово-посередницького підприємства на прикладі компанії «Винфорт»
Other Titles: Marketing of trade and intermediary enterprise on the example of "Winfortcompany»
Authors: Тараканова, Л.В.
Issue Date: 2018
Keywords: торгово-посередницькі підприємства
маркетингова діяльність
trade and intermediary enterprises
marketing activities
Abstract: Мета і завдання дослідження. Метою роботи є розробка теоретико-методичних рекомендацій щодо управління процесом маркетингу торговельно-посередницьких підприємств.
The purpose and objectives of the study. The aim of the work is to develop theoretical and methodological recommendations for the management of the marketing process of trade and intermediary enterprises.
URI: http://dspace.oneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/8925
Appears in Collections:Факультет міжнародної економіки*

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Дипломна робота.pdf202,26 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.