Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.oneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/8925
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorТараканова, Л.В.-
dc.date.accessioned2019-03-30T21:04:42Z-
dc.date.available2019-03-30T21:04:42Z-
dc.date.issued2018-
dc.identifier.urihttp://dspace.oneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/8925-
dc.description.abstractМета і завдання дослідження. Метою роботи є розробка теоретико-методичних рекомендацій щодо управління процесом маркетингу торговельно-посередницьких підприємств.ru_RU
dc.description.abstractThe purpose and objectives of the study. The aim of the work is to develop theoretical and methodological recommendations for the management of the marketing process of trade and intermediary enterprises.-
dc.language.isoukru_RU
dc.subjectторгово-посередницькі підприємстваru_RU
dc.subjectмаркетингова діяльністьru_RU
dc.subjecttrade and intermediary enterprisesru_RU
dc.subjectmarketing activitiesru_RU
dc.titleМаркетинг торгово-посередницького підприємства на прикладі компанії «Винфорт»ru_RU
dc.title.alternativeMarketing of trade and intermediary enterprise on the example of "Winfortcompany»ru_RU
dc.typeDiplomasru_RU
Розташовується у зібраннях:Факультет міжнародної економіки*

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Дипломна робота.pdf202,26 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.