Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.oneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/8926
Назва: Удосконалення маркетингових комунікацій ВНЗу в інтернеті
Інші назви: Improving marketing communications of the University on the Internet
Автори: Нємцева, А.А.
Дата публікації: 2018
Ключові слова: маркетингові комунікації
інтернет-комунікації
маркетингова діяльність
бенчмаркінг
marketing communications
internet communications
marketing activities
benchmarking
Короткий огляд (реферат): Метою випускної роботи є розробка рекомендацій щодо удосконалення маркетингової політики комунікацій Одеського національного економічного університету на основі бенчмаркінгу корпоративного web-сайту.
The aim of the final work is to develop recommendations for improving the marketing communications policy of the Odessa national economic University on the basis of benchmarking corporate web-site.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://dspace.oneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/8926
Розташовується у зібраннях:Факультет міжнародної економіки*

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Дипломна робота.pdf370,31 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.