Please use this identifier to cite or link to this item: http://dspace.oneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/8926
Title: Удосконалення маркетингових комунікацій ВНЗу в інтернеті
Other Titles: Improving marketing communications of the University on the Internet
Authors: Нємцева, А.А.
Issue Date: 2018
Keywords: маркетингові комунікації
інтернет-комунікації
маркетингова діяльність
бенчмаркінг
marketing communications
internet communications
marketing activities
benchmarking
Abstract: Метою випускної роботи є розробка рекомендацій щодо удосконалення маркетингової політики комунікацій Одеського національного економічного університету на основі бенчмаркінгу корпоративного web-сайту.
The aim of the final work is to develop recommendations for improving the marketing communications policy of the Odessa national economic University on the basis of benchmarking corporate web-site.
URI: http://dspace.oneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/8926
Appears in Collections:Факультет міжнародної економіки*

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Дипломна робота.pdf370,31 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.