Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.oneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/8926
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorНємцева, А.А.-
dc.date.accessioned2019-03-30T21:10:49Z-
dc.date.available2019-03-30T21:10:49Z-
dc.date.issued2018-
dc.identifier.urihttp://dspace.oneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/8926-
dc.description.abstractМетою випускної роботи є розробка рекомендацій щодо удосконалення маркетингової політики комунікацій Одеського національного економічного університету на основі бенчмаркінгу корпоративного web-сайту.ru_RU
dc.description.abstractThe aim of the final work is to develop recommendations for improving the marketing communications policy of the Odessa national economic University on the basis of benchmarking corporate web-site.-
dc.language.isoukru_RU
dc.subjectмаркетингові комунікаціїru_RU
dc.subjectінтернет-комунікаціїru_RU
dc.subjectмаркетингова діяльністьru_RU
dc.subjectбенчмаркінгru_RU
dc.subjectmarketing communicationsru_RU
dc.subjectinternet communicationsru_RU
dc.subjectmarketing activitiesru_RU
dc.subjectbenchmarkingru_RU
dc.titleУдосконалення маркетингових комунікацій ВНЗу в інтернетіru_RU
dc.title.alternativeImproving marketing communications of the University on the Internetru_RU
dc.typeDiplomasru_RU
Розташовується у зібраннях:Факультет міжнародної економіки*

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Дипломна робота.pdf370,31 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.