Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.oneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/8927
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorПадалкіна, Н.Ю.-
dc.date.accessioned2019-03-30T21:17:20Z-
dc.date.available2019-03-30T21:17:20Z-
dc.date.issued2018-
dc.identifier.urihttp://dspace.oneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/8927-
dc.description.abstractМетою випускної роботи є розробка рекомендацій щодо удосконалення рекламної діяльності кафедри маркетингу, на основі проведеного особового інтерв’ю, анкетування, та інших стосовно ефективності реклами.ru_RU
dc.description.abstractThe purpose of the final work is to develop recommendations for improving the advertising activities of the Department of marketing, based on a personal interview, a questionnaire and others on the effectiveness of advertising.The purpose of the final work is to develop recommendations for improving the advertising activities of the Department of marketing, based on a personal interview, a questionnaire and others on the effectiveness of advertising.-
dc.language.isoukru_RU
dc.subjectрекламна діяльністьru_RU
dc.subjectрекламна політикаru_RU
dc.subjectadvertising activitiesru_RU
dc.subjectadvertising policyru_RU
dc.titleУправління рекламною діяльністюru_RU
dc.title.alternativeAdvertising managementru_RU
dc.typeDiplomasru_RU
Розташовується у зібраннях:Факультет міжнародної економіки*

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Дипломна робота.pdf275,13 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.