Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.oneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/8928
Назва: Програма стимулювання збуту та пропозиції по її втіленню в маркетингову діяльність
Інші назви: Sales promotion program and proposals for its implementation in marketing activity
Автори: Чугуєва, О.Г.
Дата публікації: 2018
Ключові слова: маркетингова діяльність
збутова діяльність
marketing activities
sales activities
Короткий огляд (реферат): Мета та завдання дослідження. Метою випускної роботи є обґрунтування теоретичних положень, методичних підходів та науково-прикладних рекомендацій щодо формування програми стимулювання збутової діяльності.
The purpose and objectives of the study. The purpose of the final work is to substantiate the theoretical provisions, methodological approaches and scientific and applied recommendations for the formation of a program to stimulate sales activities.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://dspace.oneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/8928
Розташовується у зібраннях:Факультет міжнародної економіки*

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Дипломна робота.pdf204,87 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.