Please use this identifier to cite or link to this item: http://dspace.oneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/8928
Title: Програма стимулювання збуту та пропозиції по її втіленню в маркетингову діяльність
Other Titles: Sales promotion program and proposals for its implementation in marketing activity
Authors: Чугуєва, О.Г.
Issue Date: 2018
Keywords: маркетингова діяльність
збутова діяльність
marketing activities
sales activities
Abstract: Мета та завдання дослідження. Метою випускної роботи є обґрунтування теоретичних положень, методичних підходів та науково-прикладних рекомендацій щодо формування програми стимулювання збутової діяльності.
The purpose and objectives of the study. The purpose of the final work is to substantiate the theoretical provisions, methodological approaches and scientific and applied recommendations for the formation of a program to stimulate sales activities.
URI: http://dspace.oneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/8928
Appears in Collections:Факультет міжнародної економіки*

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Дипломна робота.pdf204,87 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.