Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.oneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/8928
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorЧугуєва, О.Г.-
dc.date.accessioned2019-03-30T21:23:16Z-
dc.date.available2019-03-30T21:23:16Z-
dc.date.issued2018-
dc.identifier.urihttp://dspace.oneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/8928-
dc.description.abstractМета та завдання дослідження. Метою випускної роботи є обґрунтування теоретичних положень, методичних підходів та науково-прикладних рекомендацій щодо формування програми стимулювання збутової діяльності.ru_RU
dc.description.abstractThe purpose and objectives of the study. The purpose of the final work is to substantiate the theoretical provisions, methodological approaches and scientific and applied recommendations for the formation of a program to stimulate sales activities.-
dc.language.isoukru_RU
dc.subjectмаркетингова діяльністьru_RU
dc.subjectзбутова діяльністьru_RU
dc.subjectmarketing activitiesru_RU
dc.subjectsales activitiesru_RU
dc.titleПрограма стимулювання збуту та пропозиції по її втіленню в маркетингову діяльністьru_RU
dc.title.alternativeSales promotion program and proposals for its implementation in marketing activityru_RU
dc.typeDiplomasru_RU
Розташовується у зібраннях:Факультет міжнародної економіки*

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Дипломна робота.pdf204,87 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.