Please use this identifier to cite or link to this item: http://dspace.oneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/8929
Title: Удосконалення маркетингової діяльності підприємства ТОВ «Телекарт-Прилад»
Other Titles: Improvement of marketing activity of the company "Telecard-Pribor»
Authors: Плахтина, О.М.
Issue Date: 2018
Keywords: маркетинг
маркетингове середовище
комплекс маркетингу
реклама
marketing
marketing environment
marketing mix
advertising
Abstract: У роботі розглядаються теоретичні основи маркетингової діяльності підприємств, проаналізовано маркетингову діяльність підприємства на вітчизняному ринку, досліджено маркетингове середовище підприємства та його комплекс маркетингу за допомогою таких методів як конкурентний аналіз, STEP-аналіз, SWOT-аналіз. Пропонуються основні напрями удосконалення маркетингової діяльності ТОВ «Телекарт-Прилад» шляхом розробки рекомендацій щодо вдосконалення комунікативної політики підприємства, його виставкової діяльності та надання заходів щодо створення сервісного центру.
The paper deals with the theoretical foundations of marketing activities of enterprises, analyzed the marketing activities of the enterprise in the domestic market, studied the marketing environment of the enterprise and its marketing mix using such methods as competitive analysis, STEP-analysis, SWOT-analysis. The main directions of improvement of marketing activity of LLC Telekart-Pribor by development of recommendations for improvement of communicative policy of the enterprise, its exhibition activity and providing measures for creation of the service center are offered.
URI: http://dspace.oneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/8929
Appears in Collections:Факультет міжнародної економіки*

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Дипломна робота.pdf213,78 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.