Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.oneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/8930
Назва: Маркетинг торгово-посередницького підприємства (на прикладі АТ «Нова Лінія»)
Інші назви: Marketing of trade and intermediary enterprise (on the example of JSC "New Line»)
Автори: Сисак, А.В.
Дата публікації: 2018
Ключові слова: торгово-посередницькі підприємства
моніторинг ринку
роздрібна торгівля
товарна політика
комунікаційна політика
trade and intermediary enterprises
market monitoring
retail trade
commodity policy
communication policy
Короткий огляд (реферат): Головна мета роботи полягає в дослідженні функціонування маркетингу торгово-посередницьких підприємств та шляхи вдосконалення маркетингової діяльності торгово-посередницьких підприємств.
The main purpose of the work is to study the functioning of the marketing of trade and intermediary enterprises and ways to improve the marketing activities of trade and intermediary enterprises.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://dspace.oneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/8930
Розташовується у зібраннях:Факультет міжнародної економіки*

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Дипломна робота.pdf285,88 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.