Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.oneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/8930
Title: Маркетинг торгово-посередницького підприємства (на прикладі АТ «Нова Лінія»)
Other Titles: Marketing of trade and intermediary enterprise (on the example of JSC "New Line»)
Authors: Сисак, А.В.
Issue Date: 2018
Keywords: торгово-посередницькі підприємства
моніторинг ринку
роздрібна торгівля
товарна політика
комунікаційна політика
trade and intermediary enterprises
market monitoring
retail trade
commodity policy
communication policy
Abstract: Головна мета роботи полягає в дослідженні функціонування маркетингу торгово-посередницьких підприємств та шляхи вдосконалення маркетингової діяльності торгово-посередницьких підприємств.
The main purpose of the work is to study the functioning of the marketing of trade and intermediary enterprises and ways to improve the marketing activities of trade and intermediary enterprises.
URI: http://dspace.oneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/8930
Appears in Collections:Факультет міжнародної економіки*

Files in This Item:
Файл Опис РозмірФормат 
Дипломна робота.pdf285,88 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.