Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.oneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/8930
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorСисак, А.В.-
dc.date.accessioned2019-03-30T21:34:52Z-
dc.date.available2019-03-30T21:34:52Z-
dc.date.issued2018-
dc.identifier.urihttp://dspace.oneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/8930-
dc.description.abstractГоловна мета роботи полягає в дослідженні функціонування маркетингу торгово-посередницьких підприємств та шляхи вдосконалення маркетингової діяльності торгово-посередницьких підприємств.ru_RU
dc.description.abstractThe main purpose of the work is to study the functioning of the marketing of trade and intermediary enterprises and ways to improve the marketing activities of trade and intermediary enterprises.-
dc.language.isoukru_RU
dc.subjectторгово-посередницькі підприємстваru_RU
dc.subjectмоніторинг ринкуru_RU
dc.subjectроздрібна торгівляru_RU
dc.subjectтоварна політикаru_RU
dc.subjectкомунікаційна політикаru_RU
dc.subjecttrade and intermediary enterprisesru_RU
dc.subjectmarket monitoringru_RU
dc.subjectretail traderu_RU
dc.subjectcommodity policyru_RU
dc.subjectcommunication policyru_RU
dc.titleМаркетинг торгово-посередницького підприємства (на прикладі АТ «Нова Лінія»)ru_RU
dc.title.alternativeMarketing of trade and intermediary enterprise (on the example of JSC "New Line»)ru_RU
dc.typeDiplomasru_RU
Розташовується у зібраннях:Факультет міжнародної економіки*

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Дипломна робота.pdf285,88 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.