Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.oneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/8938
Назва: Інноваційні рекламні заходи у діяльності туристичного підприємства
Інші назви: Innovative advertising measures in the activities of the tourist enterprise
Автори: Шикіна, О.В.
Shykina, O.
Бібліографічний опис: Шикіна О. В. Інноваційні рекламні заходи у діяльності туристичного підприємства / О. В. Шикіна // Туристичний та готельно-ресторанний бізнес в Україні: проблеми розвитку та регулювання : колективна монографія. – Черкаси : ЧДТУ, 2018. – С. 44-50.
Дата публікації: 2018
Ключові слова: рекламна діяльність
туристичні послуги
чат-боти
соціальні мережі
конверсія
advertising activity
travel services
chat-bots
social networks
conversion
глава з книги
Короткий огляд (реферат): У статті проаналізовано теоретичні аспекти рекламної діяльності туристичного підприємства. Розглянуто показники виробничої та фінансової діяльності туристичного підприємства. Виявлено основні проблеми та перспективи розвитку рекламної діяльності туристичного підприємства.
The theoretical aspects of advertising activity of the tourist enterprise are analyzed in the article. The indicators of production and financial activity of the tourist enterprise are considered. The main problems and prospects of development of advertising activity of tourist enterprise are revealed.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://dspace.oneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/8938
Розташовується у зібраннях:Кафедра туристичного та готельно-ресторанного бізнесу



Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.