Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.oneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/8938
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorШикіна, О.В.-
dc.contributor.authorShykina, O.-
dc.date.accessioned2019-04-02T08:15:39Z-
dc.date.available2019-04-02T08:15:39Z-
dc.date.issued2018-
dc.identifier.citationШикіна О. В. Інноваційні рекламні заходи у діяльності туристичного підприємства / О. В. Шикіна // Туристичний та готельно-ресторанний бізнес в Україні: проблеми розвитку та регулювання : колективна монографія. – Черкаси : ЧДТУ, 2018. – С. 44-50.ru_RU
dc.identifier.urihttp://dspace.oneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/8938-
dc.description.abstractУ статті проаналізовано теоретичні аспекти рекламної діяльності туристичного підприємства. Розглянуто показники виробничої та фінансової діяльності туристичного підприємства. Виявлено основні проблеми та перспективи розвитку рекламної діяльності туристичного підприємства.ru_RU
dc.description.abstractThe theoretical aspects of advertising activity of the tourist enterprise are analyzed in the article. The indicators of production and financial activity of the tourist enterprise are considered. The main problems and prospects of development of advertising activity of tourist enterprise are revealed.-
dc.language.isoukru_RU
dc.subjectрекламна діяльністьru_RU
dc.subjectтуристичні послугиru_RU
dc.subjectчат-ботиru_RU
dc.subjectсоціальні мережіru_RU
dc.subjectконверсіяru_RU
dc.subjectadvertising activityru_RU
dc.subjecttravel servicesru_RU
dc.subjectchat-botsru_RU
dc.subjectsocial networksru_RU
dc.subjectconversionru_RU
dc.subjectглава з книги-
dc.titleІнноваційні рекламні заходи у діяльності туристичного підприємстваru_RU
dc.title.alternativeInnovative advertising measures in the activities of the tourist enterpriseru_RU
dc.typeBook chapterru_RU
Розташовується у зібраннях:Кафедра туристичного та готельно-ресторанного бізнесу



Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.