Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.oneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/8949
Назва: Дослідження торговельного асортименту, якості молока та формування переваг споживачів стосовно окремих торговельних марок
Інші назви: A study of the trading range, the quality of milk and the formation of preferences of consumers in respect of certain trade marks
Автори: Бунич, І.П.
Дата публікації: 2018
Ключові слова: торговельні марки
молочні продукти
trademarks
dairy products
Короткий огляд (реферат): Метою роботи є дослідження торговельного асортименту, якості питного молока та оцінювання споживчих переваг.
The aim of the work is to study the range of trade, quality of drinking milk and evaluation of consumer preferences.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://dspace.oneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/8949
Розташовується у зібраннях:Факультет міжнародної економіки*

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Дипломна робота.pdf220,98 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.