Please use this identifier to cite or link to this item: http://dspace.oneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/8949
Title: Дослідження торговельного асортименту, якості молока та формування переваг споживачів стосовно окремих торговельних марок
Other Titles: A study of the trading range, the quality of milk and the formation of preferences of consumers in respect of certain trade marks
Authors: Бунич, І.П.
Issue Date: 2018
Keywords: торговельні марки
молочні продукти
trademarks
dairy products
Abstract: Метою роботи є дослідження торговельного асортименту, якості питного молока та оцінювання споживчих переваг.
The aim of the work is to study the range of trade, quality of drinking milk and evaluation of consumer preferences.
URI: http://dspace.oneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/8949
Appears in Collections:Факультет міжнародної економіки*

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Дипломна робота.pdf220,98 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.