Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.oneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/8949
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorБунич, І.П.-
dc.dateThe aim of the work is to study the range of trade, quality of drinking milk and evaluation of consumer preferences.-
dc.date.accessioned2019-04-02T21:58:19Z-
dc.date.available2019-04-02T21:58:19Z-
dc.date.issued2018-
dc.identifier.urihttp://dspace.oneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/8949-
dc.description.abstractМетою роботи є дослідження торговельного асортименту, якості питного молока та оцінювання споживчих переваг.ru_RU
dc.description.abstractThe aim of the work is to study the range of trade, quality of drinking milk and evaluation of consumer preferences.-
dc.language.isoukru_RU
dc.subjectторговельні маркиru_RU
dc.subjectмолочні продуктиru_RU
dc.subjecttrademarksru_RU
dc.subjectdairy productsru_RU
dc.titleДослідження торговельного асортименту, якості молока та формування переваг споживачів стосовно окремих торговельних марокru_RU
dc.title.alternativeA study of the trading range, the quality of milk and the formation of preferences of consumers in respect of certain trade marksru_RU
dc.typeDiplomasru_RU
Розташовується у зібраннях:Факультет міжнародної економіки*

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Дипломна робота.pdf220,98 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.