Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.oneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/8968
Назва: Товарознавча оцінка асортименту, якості та ідентифікація чаю різних торговельних марок
Інші назви: Merchandizing assessment of the range, quality and identification of tea of different brands
Автори: Сіроткіна, Н.І.
Дата публікації: 2018
Ключові слова: торговельні марки
товарознавча оцінка
ринок чаю
trademarks
merchandising assessment
tea market
Короткий огляд (реферат): Метою роботи є проведення товарознавчої оцінки асортименту чаю, його якості та ідентифікації на основі аналізу споживних властивостей, органолептичних та фізико-хімічних показників якості, для підтвердження достовірності марочного найменування, справжньої якості байхових чаїв і встановлення відповідності правовим і нормативним документам, за комплексом критеріїв якості.
The purpose of the work is to carry out commodity evaluation of the range of tea, its quality and identification based on the analysis of consumer properties, organoleptic and physico-chemical quality indicators, to confirm the authenticity of the brand name, the real quality of baich teas and compliance with legal and regulatory documents, on a set of quality criteria.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://dspace.oneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/8968
Розташовується у зібраннях:Факультет міжнародної економіки*

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Дипломна робота.pdf221,6 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.