Товарознавча оцінка асортименту, якості та ідентифікація чаю різних торговельних марок
Вантажиться...
Дата
Автори
Назва журналу
Номер ISSN
Назва тому
Видавець
Анотація
Метою роботи є проведення товарознавчої оцінки асортименту чаю, його якості та ідентифікації на основі аналізу споживних властивостей, органолептичних та фізико-хімічних показників якості, для підтвердження достовірності марочного найменування, справжньої якості байхових чаїв і встановлення відповідності правовим і нормативним документам, за комплексом критеріїв якості.
The purpose of the work is to carry out commodity evaluation of the range of tea, its quality and identification based on the analysis of consumer properties, organoleptic and physico-chemical quality indicators, to confirm the authenticity of the brand name, the real quality of baich teas and compliance with legal and regulatory documents, on a set of quality criteria.
The purpose of the work is to carry out commodity evaluation of the range of tea, its quality and identification based on the analysis of consumer properties, organoleptic and physico-chemical quality indicators, to confirm the authenticity of the brand name, the real quality of baich teas and compliance with legal and regulatory documents, on a set of quality criteria.