Please use this identifier to cite or link to this item: http://dspace.oneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/8968
Title: Товарознавча оцінка асортименту, якості та ідентифікація чаю різних торговельних марок
Other Titles: Merchandizing assessment of the range, quality and identification of tea of different brands
Authors: Сіроткіна, Н.І.
Issue Date: 2018
Keywords: торговельні марки
товарознавча оцінка
ринок чаю
trademarks
merchandising assessment
tea market
Abstract: Метою роботи є проведення товарознавчої оцінки асортименту чаю, його якості та ідентифікації на основі аналізу споживних властивостей, органолептичних та фізико-хімічних показників якості, для підтвердження достовірності марочного найменування, справжньої якості байхових чаїв і встановлення відповідності правовим і нормативним документам, за комплексом критеріїв якості.
The purpose of the work is to carry out commodity evaluation of the range of tea, its quality and identification based on the analysis of consumer properties, organoleptic and physico-chemical quality indicators, to confirm the authenticity of the brand name, the real quality of baich teas and compliance with legal and regulatory documents, on a set of quality criteria.
URI: http://dspace.oneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/8968
Appears in Collections:Факультет міжнародної економіки*

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Дипломна робота.pdf221,6 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.