Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.oneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/8968
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorСіроткіна, Н.І.-
dc.date.accessioned2019-04-03T20:40:25Z-
dc.date.available2019-04-03T20:40:25Z-
dc.date.issued2018-
dc.identifier.urihttp://dspace.oneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/8968-
dc.description.abstractМетою роботи є проведення товарознавчої оцінки асортименту чаю, його якості та ідентифікації на основі аналізу споживних властивостей, органолептичних та фізико-хімічних показників якості, для підтвердження достовірності марочного найменування, справжньої якості байхових чаїв і встановлення відповідності правовим і нормативним документам, за комплексом критеріїв якості.ru_RU
dc.description.abstractThe purpose of the work is to carry out commodity evaluation of the range of tea, its quality and identification based on the analysis of consumer properties, organoleptic and physico-chemical quality indicators, to confirm the authenticity of the brand name, the real quality of baich teas and compliance with legal and regulatory documents, on a set of quality criteria.-
dc.language.isoukru_RU
dc.subjectторговельні маркиru_RU
dc.subjectтоварознавча оцінкаru_RU
dc.subjectринок чаюru_RU
dc.subjecttrademarksru_RU
dc.subjectmerchandising assessmentru_RU
dc.subjecttea marketru_RU
dc.titleТоварознавча оцінка асортименту, якості та ідентифікація чаю різних торговельних марокru_RU
dc.title.alternativeMerchandizing assessment of the range, quality and identification of tea of different brandsru_RU
dc.typeDiplomasru_RU
Розташовується у зібраннях:Факультет міжнародної економіки*

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Дипломна робота.pdf221,6 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.