Пошук


Поточні фільтри:
Почати новий пошук
Додати фільтри:

Використовуйте фільтри для уточнення результатів пошуку.


Результати 21-30 зі 63.
Знайдені матеріали:
Попередній переглядДата випускуНазваАвтор(и)
2011Оцінювання якості надання послуг з електропостачання з точки зору захисту прав споживачівТраченко, Л.А.; Траченко, Л.А.; Trachenko, L.
2022Проблеми захисту прав споживачів в умовах євроінтеграційних процесівТраченко, Л.А.; Trachenko, L.
2019Особливості функціонування підприємств сфери інжинірингових послуг: проблеми та шляхи поліпшення діяльностіТраченко, Л.А.; Trachenko, L.
2019Чинники впливу на формування та функціонування систем управління якістю підприємств сфери інжинірингових послугТраченко, Л.А.; Trachenko, L.
2013Поліпшення якості надання житлово-комунальних послуг в контексті реформування житлово-комунального сектораТраченко, Л.А.; Траченко, Л.А.; Trachenko, L.
2018Важливі аспекти формування систем управління якістю в контексті вимог міжнародного стандарту ISO 9001:2015Траченко, Л.А.; Траченко, Л.А.; Trachenko, L.
2018Процесний підхід у системах управління якістю підприємств сфери послугТраченко, Л.А.; Trachenko, L.
2019Ризик-орієнтований підхід у проектуванні як важливому процесі системи управління якістю підприємства сфери інжинірингуТраченко, Л.А.; Trachenko, L.
2020Концептуальні засади формування систем управління якістю на підприємствах сфери інжинірингових послугТраченко, Л.А.; Trachenko, L.
2019Складові формування систем управління якістю на підприємствах сфери інжинірингових послугТраченко, Л.А.; Trachenko, L.