Пошук


Поточні фільтри:

Почати новий пошук
Додати фільтри:

Використовуйте фільтри для уточнення результатів пошуку.


Результати 1-10 зі 13.
Знайдені матеріали:
Попередній переглядДата випускуНазваАвтор(и)
2014Формування вибірки в маркетингових дослідженнях машинобудівних підприємствЯнковий, О.Г.; Янковой, А.Г.; Yankovoy, A.
2012Роль людського капіталу в модернізації економікиРосецька, Ю.Б.; Росецкая, Ю.Б.; Rosetska, Y.
2007Планирование инноваций как инструмент маркетингового и ресурсного обоснования производственной программы предприятияЕгупов, Ю.А.; Єгупов, Ю.А.; Yegupov, Y.
2015Нова індустріалізація у розвинутих країнах та у країнах наздоганяючого типу розвиткуЖданова, Л.Л.; Жданова, Л.Л.; Zhdanova, L.
2014Использование объектов интеллектуальной собственности для повышения конкурентоспособности предприятийСеменова, В.Г.; Семенова, В.Г.; Semenova, V.
2017Інноваційно-інвестиційні напрямки та роль промислового комплексу у розвитку національної економікиПавлова, Т.В.; Котова, І.М.; Павлова, Т.В.; Котова, И.Н.; Pavlova, T.; Kotova, I.
2016Управлінські інновації як основа зростання продуктивності праціОрленко (Сопенюк), О.М.; Орленко (Сопенюк), О.М.; Orlenko (Sopenuk), O.
2008Інноваційний механізм як головний фактор економічного зростання підприємстваОрленко (Сопенюк), О.М.; Орленко (Сопенюк), О.М.; Orlenko (Sopenuk), O.
2011Іноваційний розвиток як головний пріоритет майбутнього підприємстваОрленко (Сопенюк), О.М.; Орленко (Сопенюк), О.М.; Orlenko (Sopenuk), O.
2008Основні напрямки активізації інноваційного механізму в УкраїніОрленко (Сопенюк), О.М.; Орленко (Сопенюк), О.М.; Orlenko (Sopenuk), O.