Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.oneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/9016
Назва: Підвищення конкурентоспроможності на засадах менеджменту якості
Інші назви: Improving competitiveness on the principles of quality management
Автори: Хіміч, Д.В.
Дата публікації: 2018
Ключові слова: конкурентоспроможність
менеджмент якості
рейтингова оцінка
підвищення ефективності
модель
competitiveness
quality management
rating
efficiency improvement
model
Короткий огляд (реферат): Метою даної роботи є підвищення конкурентоспроможності підприємства Кондитерської корпорації «РОШЕН» шляхом удосконалення його системи менеджменту в умовах непередбачуваного зовнішнього середовища.
The purpose of this work is to increase the competitiveness of the enterprise Confectionery Corporation "ROSHEN" by improving its management system in an unpredictable environment.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://dspace.oneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/9016
Розташовується у зібраннях:Центр заочної та вечірньої форм навчання*

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Дипломна робота.pdf212,08 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.