Please use this identifier to cite or link to this item: http://dspace.oneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/901
Title: Науково-методичні підходи до визначення стратегічних напрямків конкурентоспроможності готельних підприємств
Authors: Кузнєцова, Н.М.
Citation: Кузнєцова Н. М. Науково-методичні підходи до визначення стратегічних напрямків конкурентоспроможності готельних підприємств / Н. М.Кузнєцова // Вісник соціально-економічних досліджень : зб. наук. пр. / голов. ред. М. І. Звєряков; Одеський держ. екон. ун-т. – Одеса, 2011. – Вип. 41, ч. 2. - С. 54-59.
Issue Date: 2011
Publisher: Одеський державний економічний університет
Abstract: У статті розглянуто методи оцінки конкурентоспроможності готелів, особливості їх використання підприємствами готельного бізнесу. Досліджено рівень конкурентоспроможності різних типів готелів м. Одеси, визначено три стратегічні групи підприємств-конкурентів на ринку готельних послуг м. Одеси, а також стратегічні підходи до підвищення конкурентоспроможності готелів м. Одеси.The article deals with methods for evaluating the competitiveness of hotels, peculiarities of their use by hotels. The competitiveness of different types of hotels in Odessa is investigated, three strategic groups of companies-competitors in the market of hotel services in Odessa are determined. There are determined strategic approaches to improve the competitiveness of hotels in Odessa.
URI: http://dspace.oneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/901
Appears in Collections:Випуск 1, № 41



Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.