Please use this identifier to cite or link to this item: http://dspace.oneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/902
Title: Маркетингові дослідження ринку В2В в Інтернет-середовищі
Authors: Литовченко, І.Л.
Citation: Литовченко І. Л. Маркетингові дослідження ринку В2В в Інтернет-середовищі / І. Л. Литовченко // Вісник соціально-економічних досліджень : зб. наук. пр. / голов. ред. М. І. Звєряков; Одеський держ. екон. ун-т. – Одеса, 2011. – Вип. 41, ч. 2. - С. 76-83.
Issue Date: 2011
Publisher: Одеський державний економічний університет
Abstract: Досліджено територіальну диференціація економіки України по комплексу показників, що відображають інноваційний розвиток. На її основі запропоновано класифікацію адміністративних областей для оцінки потенціалу формування Інтернет-середовища з метою ефективної діяльності вітчизняних промислових підприємств в умовах перехіду до інформаційної економіки. The territorial differentiation of economy of Ukraine was researched with the help of the complex of indexes which represent innovative development. On its basis it was offered classification of administrative areas for the estimation of potential of Internetenvironment with the purpose of effective activity the domestic industrial enterprises in the conditions of the informative economy.
URI: http://dspace.oneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/902
Appears in Collections:Випуск 1, № 41



Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.